GEMÄJ



Fick hem nyårsklänningen idag som jag beställt. HELL NOES. Satt bra över rumpan. Ja jag fick en jättefin rumpa i den. Men wayyy to big i midjan och alldeles för liten över boobsen. Tjena krångliga kroppen man ska ha. Funderar på om jag ska åka och köpa mig lite tyg å sy en istället. Då får en ju rätt mått iaf.
Ovan ser ni bilder från förra nyåret. Eller GAGA-Aftonen som vi kan kalla den. RED WINE, GAAGAAGAGA. Sjukt fin helg med sjukt fina människor. Vad som händer detta nyåret vet jag ju då ej?

Nu vill jag ha fredag och åka till mitt saknade Stockholm. Ska krama ihjäl alla fina brudar å karlar. JAUHJJA!
Sen kan snabbt få bli helgen därefter då det ska firas Fulafton med världens underbaraste människor. Det är ju helt bananas vilka fantastiska människor jag känner. Tänk vilken tur jag har.
Ja som ni kanske märker är någon på bra humör idag. Det snöar, min lillkille kommer hem ikväll och julkänslan är på topp!

Nu ska fixa Deniz julklapp sen blire kaffe foSHOO!

Kommentarer
Postat av: Deniz

saaay whaaat?? julklapp till mig? men näääee lägg av det behöver du ju inte! ^^ men ååhh då måste du ju också ha en julklapp, dock har jag väldigt short on money nu så du får nåt typ efter jul/nyår :D

2011-12-07 @ 15:44:53
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0