LOOKALIKES



Kom att tänka på detta med lookalikes när min fina Deniz skrev att folk tycker att hon är lik Lady GaGa och Nicki Minaj. Jag tycker ju dock att hon är bra möe snyggare än båda dem!
Jag får vääldigt ofta höra att jag är lik Scarlett. Njä, kanske innan hon opererade sig men ah jag vet inte. Inte så jätte direkt. Men jag tar ju det som en komplimnag då jag tycker Scarlett är sjukt shnögg!

roligaste jag har varit med om måste ju ändå vara när jag,mamma och min plastpappa kom ut från krogen i sthlm och en snubbe var HELSÄKER på att det var jag som spelade Lisbeth Salander, alltså att jag var Noomi Rapace ?! Vadfan liksom?1 hahah det enda lika på oss var ju då kanske det svarta håret och ringen i näsan. haha Vi försökte alla 3 förklara för honom att det inte var jag som spelade Lisbeth men han var pruttsäker på att vi bara sa så för att det inte skulle springa fram en massa folk å fråga efter min autograf. han avslutade det hela med en ;) och "Bra jobbat i filmerna i vilket fall" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0