I love drugs and I love you.



Nu kan det ju få bli nästa vecka prick nu typ. Drar till Sthlm och hänger med världens bästa människor, kramar lite på mami, slampar ut mig på halloweenfest och dricker drinkar med mina favorittösar. Kommer bli så jävla bra. Ska bli så sinnes skönt att slippa Hasselfors. Fast först kan det ju få bli tisdag så man kan styra prylar till ens outfit. Jobbiga är att min klädsel ser så jävla bra ut på skiss och i huvudet att den antagligen kommer se förtäääääskig ut i verkligheten. Men JAJA vad är väl en jävla bal på slottet?

Kommentarer
Postat av: Paula

jag kan inte fatta att jag inte har sett den serien än. jag såg lite på ett avsnitt någon gång, tänkte att jaaaa det här borde man kanske se. men så bara har det inte hänt. dåligt av mig. håller den igenom hela?

2011-10-21 @ 15:21:51
URL: http://paulagoesapocalypse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0