Strange dreams.


Hejjahejjagammalochoredigeradbild.

Drömde inatt att jag var SÄPO som jobbade med ett plastikkirurgsfall i thailand. Mitt fordon var en trimmad moppe som gick så jävla fort att folk trillade omkull som gick bredvid vägarna. hah fett värt. Bakgrundsmusiken var Motöööörhääääd på svinhög volym och alla inblandade människor var folk jag känner på riktigt. haha så jävla skumt. Vaknade med världens adrenalinkick och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

Nu ska jag kolla lite film, jag har hört att det är sånt man gör på söndagar och man är bakis/wrestling/snyggkarls-lös. ( vilket förövrigt suger mer än något annat) Höst är ju helt värdelöst utan spooning. Eller ja, det finns ju alltid böcker och kattungar men äh.. Hörs sen va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0