Sweet Dreams.


(Griseknoa å jag 2009? Myspys)

Jag blir så glad när folk berättar om sjuka drömmar de har haft! Jag är nämligen en jedimaster på att drömma helt insaneeee stuff.

Har bland annat drömt att jag var kär i en utav mina bästa vänner och när jag såg henne pussas med sin karl så blev jag så arg att jag födde(?) 2 svarta barn sådär mitt på gatan.

Jag har drömt att jorden var en apelsin och att vi människor bodde i de där små groparna som då var gigantiska dalar. (Jag var självklart president över världen)

Jag har drömt att hela jorden invaderades av elaka dinos varav jag stötte på min första i skolan, han stod på ett motionsband och tränade å när han skulle ryta åt mig hade han vanliga människotänder och inga vassa dinotänder...

eh ja jag kan ju fortsätta all night long men detta får räcka för nu. Nu ska jag ta en kaffe/cigg sen börja på Krilles julklapp! yäy

Kommentarer
Postat av: Paula

fan, jag drömmer också helt cp saker och jävligt detaljerat. det är kul, men inte så kul när det är mardrömmar och man vaknar helt fucked och inte vet om det är verklighet eller inte. det e gay.



2011-10-21 @ 22:22:34
URL: http://paulagoesapocalypse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0