BES-VIKEN



Tänkte börja det nya året med att klaga lite. Så man får skiten ur systemet.
Jag är så jävla besviken på mina så kallade "vänner". USCHJA.
Jag försöker alltid så gott jag kan vara en bra polare och ställa upp för alla som behöver det. Vet jag att någon inte har stålars och får sitta hemma ensam en kväll när denne inte mår på topp så ser jag fan till att dra med personen ut då inte en jävel ska behöva sitta själv när man mår dåligt. Gör någon nååågonsin detta för mig? NÄ. Jag blir så trött på att alltid bjuda med alla ut men ingen hör någonsin av sig till mig. Nu gäller ju detta självklart inte alla jag känner utan det finns ju faktist ett par få människor som jag vet bryr sig om mig. Men jag blir så trött på de andra som ska kalla sig vänner när de inte bryr sig ett skit om mig. NÄVETNIVAD.
Nyårslöfte 2010, sluta må dåligt å vara emo över saker man inte kan göra nått åt och lägga all fokus och energi på människor som jag bryr mig om och som bryr sig om mig. ( Och att bli supermodellsfit med såklart då)

Kommentarer
Postat av: Deniz

Jag vet precis hur du tänker babe! Skit i dem, de är inte värda dig! <3

2012-01-02 @ 00:18:46
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0