Pastarehab Day 2.



(förra årets halloweenoutfit.)

Gick in på dag 2 utan ens så mycket som en sked pasta. Darrar om händerna, svettas om ryggen och hallucinerar om flygande tagliatelle. NÄ, så äre ju inte. Men FY vad sugen på spaghetti jag är. öhh. För er som inte vet så äter jag pasta typ 3 ggr om dagen och kände att det var dags för oss att ta ett litet break.

ÅSÅ till Anonym som kommenterade FROM THE DIRECTOR OF THE RAZORBLAAADE, om det inte är Bea som skrivit som redan vet detta, så har ju jag faktist käkat middag med Olof som är med i reklamfilmen. Sjukt ballt om jag får säga't själv.


Annars då? Jo... har mest ont i magen, är godissugen, vill ha tips på bra filmer åååså tycker jag att mina jävla katter ska fatta att de ska mysa med mig å inte ligga där nere å sova å ha sig. hmpf. 'ääeehhehehejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0