The little things.



Ibland säger folk saker som får ens hjärta att bli sådär supervarmt. Behöver inte vara stora meningar utan det är ju mer de där små som de inte riktigt förstår hur mycket man uppskattar.
Min bästa vän Adde sa häromdagen att han tyckte det var min tur att må bra och att det var min tur att ha lite tur i livet. Sjukt varm i hjärtat blev jag.
Igår sa min nya chef att jag är " en sjukt bra tjej" bara lilla det gör ju en superglad.
Ja fyfan vad nöjd med livet jag är idag.

Nu ska jag hoppa bort till jobbet å vara ännu mer glad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste bara säga - jag rådiggar ditt bloggnamn "sannakinskywalker" haha ascoolt! :D

2012-01-23 @ 16:09:55
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0